Extra zorg op de Bosrank

Schoolmaatschappelijk werker:

De schoolmaatschappelijk werker is de schakel tussen het onderwijs en de zorg en is daarmee de vertegenwoordiger van de jeugdhulp op de school. Vanuit deze rol wordt er namens leerling/ouders en school geschakeld met de hulpverlening.

Ook bij zaken die te maken hebben met Stichting Leergeld & Jeugdfonds kan onze schoolmaatschappelijk werker helpen.

Bij ons op De Bosrank is de schoolmaatschappelijk werker:

-Hind Verduijn   E:  h.verduijn@selamzorg.nl ( werkzaam op woensdag)

Interne vertrouwenspersonen op de Bosrank:

We vinden het belangrijk dat ouders met vragen, opmerkingen of klachten naar school komen en deze bespreken met de leerkracht van hun kind. Alleen zo kunnen we weten wat u als ouder ervaart. Als de bespreking van een vraag of klacht met de leerkracht niet bevredigend is verlopen, kunt u zich wenden tot de schoolleiding. Als u er ook daar niet uitkomt, kunt u contact opnemen met het bestuur.

Als het niet lukt om tot een oplossing te komen, of als u niet weet bij wie u het beste terecht kunt, kunt u de contactpersoon (interne vertrouwenspersoon) van de school benaderen, contact opnemen met de externe vertrouwenspersoon van Floreer, of een officiële klacht indienen.

Bij ons op De Bosrank zijn de interne vertrouwenspersonen:

·      Yvette van Doesselaar   E: yvette.vandoesselaar@sopoh.nl

·      Marije Folkeringa    E: marije.folkeringa@sopoh.nl

Externe vertrouwenspersonen

Floreer biedt medewerkers, leerlingen, ouders en vrijwilligers de mogelijkheid een gesprek te voeren met een externe vertrouwenspersoon. De externe vertrouwenspersoon is:

Bernadette Hes-Boots
E info@in-b-tweenadvies.nl

Bernadette Hes is tevens Vertrouwenspersoon Integriteit in het kader van de Klokkenluidersregeling.